Allahin kosto ja islamin aikapommi

Monet länsimaiset ihmiset ovat niin välinpitämättömiä ja laiskoja, että eivät viitsi ottaa selvää siitä, mitä eri uskonnot edustavat. Uskonnon- ja sananvapaus ovat hyviä asioita, jotka kuuluvat demokratiaan, mutta demokratioissa ei pitäisi silti hyväksyä poliittis-ideologisia uskontoja, joiden pyrkimys on maailman valloitus ja vääräuskoisten tappaminen tai alistaminen orjan asemaan. Näin on kuitenkin puhdasoppisen islamin laita. Ihmisten suuri enemmistö ei tiedä sitä, mitä alkuperäinen ja aito islam edustaa, mutta nyt olisi korkea aika ottaa asioista selvää, jotta emme antaisi Troijan hevosen pettää itseämme ja islamin tuhota koko länsimaista sivistystämme ja kulttuuriamme.

On totta, että kaikki muslimit eivät ole terroristeja ja islamin maailmanvaltaa tavoittelevia militantteja. Osa muslimeista on ihan mukavia ja rauhaa rakastavia lähimmäisiä, jotka eivät ole vaaraksi kenellekään. He eivät kuitenkaan tiedä sitä, millainen heidän kannattamansa uskonto ja ideologia todellisuudessa on, tai jos he sen tietävät, ovat he itsekin samanlaisia kuin heidän uskontonsa esikuva, Mohammed. Muslimin korkeimman ihanteen tulisi olla Mohammed. Paras muslimi on hän, joka muistuttaa eniten Mohammedia. Millainen Mohammed ja alkuperäinen islam olivat?

En puutu tässä kirjoituksessani Mohammedin yksityiselämään ja luonteenlaatuun, sillä niistä asioista on saatavilla tarpeeksi luotettavaa tietoa muualta. Saatan sen sijaan suomalaisten tiedoksi sen, että islam on todellinen uhka Euroopalle ja koko länsimaiselle sivistykselle. Valitettavan harvat poliittiset ja yhteiskunnalliset vaikuttajat uskaltavat ottaa kantaa siihen, mitä islam sen alkuperäisessä muodossaan edustaa, ja mihin Koraani sekä muslimien perimätieto (hadithit) muslimeja kehottavat.

Muslimin pyhin velvollisuus Koraanin ja Mohammedin esikuvan mukaan on pyhä sota vääruskoisia ja jumalankieltäjiä vastaan. Muslimit ovat sodassa koko maailmaa vastaan niin kauan kuin koko maailma ei ole alistunut islamille ja Allahin valtaan. Jotta tämä päämäärä saavutettaisiin, on muslimien lupa valehdella ja solmia vilpillisiä rauhansopimuksia, jotta he voisivat sotilaallisen ylivallan saavutettuaan tuhota vihollisensa: ne, jotka uskovat eri tavalla kuin he. Pelkkä eriuskoisuus on islamin puhtaimman opin mukaan hyväksyttävä peruste toisen ihmisen surmaamiseksi tai hänen alistamiseksi orjan asemaan.

Koraani ja muslimien perimätieto

Muslimien elämänohjeet löytyvät Koraanista ja profeetta Mohammedin elämäkerrasta. Mohammedin elämäkerta on talletettu muslimien perimätiedosta kertoviin kirjoihin, haditheihin. Sekä Koraani että hadithit kehottavat muslimeja pyhään sotaan vääräuskoisia vastaan, kunnes koko maailma on alistettu islamille ja Allahille. Länsimaiden johtajat eivät ehkä tiedä tätä, sillä muslimien propaganda ja länsimaalaisten laiskuus oikean tiedon löytämiseksi pimittävät heiltä Koraanin todellisen sanoman.

Koraani on syntynyt vuosien 610–632 välillä profeetta Mohammedin saamien näkyjen ja ilmestysten perusteella. Enkeli Gabrielin väitetään puhuneen Mohammedille, ja hänen palvelijansa kirjoittivat ylös Mohammedin sanat, jotka hän oli saanut ”taivaasta”, Allahilta.

Mohammedilla ei ollut hänen julkisen toimintansa alkuvaiheissa poliittista eikä sotilaallista valtaa, joten hän saamansa ”jumalallinen ilmoitus” piti sisällään rauhaa rakentavia säkeitä koskien kristittyjä ja juutalaisia. Kun Mohammed oli saanut poliittista ja sotilaallista valtaa, niin hänen saamansa ilmoitus muuttui sotaisemmaksi ja vääräuskoisten tappamista tai alistamista vaativaksi. ”Allah” ilmoitti silloin Mohammedille, että hän saattoi korvata aiemmat säkeensä paremmilla säkeillä, jos niin tahtoi. (Suura 2:106) Niinpä uudemmat ja sotaan sekä vääräuskoisten tappamiseen kehottavat säkeet ovat nyt voimassa, mutta vanhemmat rauhaan kehottavat säkeet on kumottu. Tätä kumoamisen periaatetta eivät monet Koraania lukevat länsimaalaiset tiedä. Islamin opettajat tietävät sen kuitenkin ja opettavat muslimien rukoushuoneissa oikein alkuperäistä ja vihaan lietsovaa islamia kuulijoilleen.

Allahin kosto ja islamin aikapommi

On oikein sanoa, että ”ei ole rauhaisaa islamia, mutta on rauhaa rakastavia muslimeja”. Jotta et antaisi joidenkin poikkeusten ja valheellisen propagandan kuitenkaan eksyttää itseäsi, kehotan sinua tutustumaan ”Allahin kosto ja islamin aikapommi” sivustoon, josta löydät riittävät todisteet tämän lyhyen kirjoitukseni väitteisiin. Muodosta sen jälkeen oma kantasi siitä, pitäisikö Suomen ja Euroopan Unionin suvaita loputtomiin muslimeja ja islamin vaatimuksia? Vai pitäisikö islam kokea todellisena uhkana Euroopalle ja länsimaiselle sivistykselle, niin kuin Luther ja katoliset kokivat 1500-luvulla turkkilaisten osmaanien uhatessa valloittaa koko Euroopan?

Kun islam ei ole kyennyt valtaamaan maailmaa sodan avulla, pyrkii se tekemään sen nyt maahanmuuton ja propagandan kautta, kunnes islam on jälleen riittävän vahva ryhtyäkseen aseelliseen sotaan länsimaita ja kristittyjä vastaan. Silloin ateistit ja monijumaliset surmataan ensimmäisinä, sillä heille ei anneta islamissa mahdollisuutta edes orjan asemaan. Heidät on tapettava ja hävitettävä lopullisesti maan päältä, Koraanin ja Mohammedin käskyjen mukaan.

Surkuhupaista on se, että nämä vihreät ja muut Jumalan kieltäjät ovat kaikkein äänekkäimmin vaatimassa oikeuksia monikulttuuriselle yhteiskunnalle, jossa islamilla on merkittävä asema myös Suomessa. Ja heidät nämä ”rauhaa rakastavat” muslimit ovat valmiita surmaamaan ensimmäisinä, koska niin Koraani ja Mohammedin esimerkki heitä kehottaa tekemään. Eikö vihreiden kannattaisi tarkistaa ensin lähdetiedot ja kertoa vasta sen jälkeen mielipiteensä monikulttuurisen yhteiskunnan eduista?

Lukemistoa

  1. Allahin kosto ja islamin aikapommi
  2. Jussi Halla-aho
    1. Vielä Oikeasta Islamista ja vastuukysymyksistä
    2. Islamin yleisestä ja erityisestä suvaitsevaisuudesta
Mainokset

Tietoja kristinusko

Uskon Jeesukseen Kristukseen, Jumalan Poikaan ja meidän Herraamme, ja meidän Isäämme Jumalaan, niin kuin Raamatussa on kirjoitettu.
Kategoria(t): Islam Avainsana(t): , , , , , , , , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s